Etykiety

Accessories (4) Animals (7) Art (3) Dreadlocks (6) Everyday (20) Friends (5) Handmade (2) Life (25) Movies (3) Music (22) Postcards (4) Travels (31)

piątek, 16 listopada 2012

13. Lip Smacker

Hi! :)
Nawiążę do mojego malutkiego zakupu. :)  Dzisiaj pierwsze kroki po wejściu go Focusa skierowałam w kierunku Smyka! Tak się ostatnio składa, że coraz częściej kupuję tam jakieś rzeczy- dla siebie.. hihi :)
Lip Smacker- Coca Cola ♥ Nawilżająca pomadka do ust o niesamowitym zapachu i.. bardzo dobrym smaku! :))




Jak widać, za granicą jest ich znacznie większy wybór.. mniaaaam! 
chciałabym móc wypróbować kiedyś każdą z nich! hihi :))
___________________________________________________
Mam nadzieję, że uda mi się w ten weekend odpisać na każdy Wasz komentarz! :)) 
Ale na razie idę się szykować i wychodzę spotkać się ze znajomymi.
Życzę Wam udanego piątkowego wieczoru! :)




17 komentarzy:

  1. mmm lip smacker !! uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmm :P
    Rzeczywiście za granica jest tego sporo ... ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pomadka serio ma smak coli?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kochana, mam tą samą pomadkę. Jakoś dla mnie szału nie ma, jednak kiedy jej użyje to zaraz znika na ustach bo jest taka pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zakupiłam smackera w Rossmannie kosztował koło 8 zł, pomarańczowy wcale nie taki db. Właśnie, przy najbliższej okazji wejdę do smyka i zakupie snackera Sprite ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com
    Oraz do polubienia mojego profilu na facebooku
    http://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998?ref=notif&notif_t=page_new_likes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś Sprite i niezbyt mi odpowiadał.. Ale to rzecz gustu. :)

      Usuń
  6. uwielbiam takie słodkości na usta ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jest ich w sklepach pełno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja bf ma taką samą pomadkę :D faktycznie dobra ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. raczej smackersy nie są nawilżające;p może tłuste niektóre , ale nawilżające nie;P a co do smaków, wszystkie są na allegro. droższe,tańsze ale są:) i jest kilka fajnych promocji. raz kupiłam o smaku gumy balonowej za 9zł, a jest wielkości...4takich 'pomadek':))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie są nawilżające, ja nie odczuwam, aby były choć odrobinę tłuste! :)) "(...)Pielęgnuje i intensywnie nawilża. Zawiera składniki odżywcze, regenerujące i wygładzające usta." (cytuję to, co napisane jest na opakowaniu :D )

      Usuń
  10. Widziałam w jakimś sklepie też taką :) Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam: enough-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tylko pomarańczowy smacker ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Smackera! Też Coca Colę, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń