Etykiety

Accessories (4) Animals (7) Art (3) Dreadlocks (6) Everyday (20) Friends (5) Handmade (2) Life (25) Movies (3) Music (22) Postcards (4) Travels (31)

poniedziałek, 27 maja 2013

51. Magnum Pink.

Hi!
Tak jak w tytule posta, chciałam napisać kilka słów o nowym Magnum!
Idąc dzisiaj do szkoły wstąpiłam do Żabki i moim oczom ukazał się Pink. Nie miałam dotąd okazji go spróbować...i muszę przyznać, że spodziewałam się czegoś doskonalszego.. Jak na mój gust, zdecydowanie zbyt mocny posmak Marc de Champagne, który chwilami wręcz mi przeszkadzał.
Poza tym bardzo przyjemnie prezentuje się wizualnie! :)
Lecz ja pozostanę jednak zwolenniczką klasycznych Magnum! :)


Próbowałyście tej nowej edycji? Jakie są Wasze opinie? :))

5 komentarzy:

  1. nie jadłam, to nie wiem :) ale spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pfff.. bogata! na magnumy hajsem szasta! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam i raczej nie spróbuję, bo wolę te zwykłe :)
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji spróbować, ale może kiedyś spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń