Etykiety

Accessories (4) Animals (7) Art (3) Dreadlocks (6) Everyday (20) Friends (5) Handmade (2) Life (25) Movies (3) Music (22) Postcards (4) Travels (31)

wtorek, 2 października 2012

7.Kokardki

Hi. Wracając ze szkoły postanowiłam wstąpić na chwilę do sklepu, w którym kupiłam kilka kolorów wstążeczek. Ostatnio bardzo polubiłam robić, jak i nosić kokardki. :) Są one obecnie dosyć popularne i często spotykane na włosach dziewczyn, ale mimo wszystko przypadły mi bardzo do gustu! :)



a oto efekt mojej chwili wolnego czasu po powrocie do domu: 






Teraz pozostaje jedynie przymocować do nich gumki do włosów, spinki, wsuwki, agrafki... i gotowe! :)
_________________________
:))

12 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona tymi kokardkami, są śliczne! Na moje oko mi by się takie najbardziej przydały jako brożki, chyba muszę sobie takie sprawić xd.
    Blog zapowiada się bardzo fajnie. Obserwuję :)
    Pozdrawiam :) / http://nathiewheel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne !
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne :) Ja zabieram się do kupienia wstążek i zrobienia kokardek już tyle czasu, że aż nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są :)
    Komentujemy na wzajem ,odwiedzamy i obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne , też uwielbiam kokardki ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są. uwielbiam kokardki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę cię podziwiam mi by się nie chciało ich robić :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń