Etykiety

Accessories (4) Animals (7) Art (3) Dreadlocks (6) Everyday (20) Friends (5) Handmade (2) Life (25) Movies (3) Music (22) Postcards (4) Travels (31)

niedziela, 18 sierpnia 2013

65. Częstochowa

Hi!
Przeglądając jeden z folderów natrafiłam na zapomniane zdjęcia zrobione podczas mojego ostatniego wyjazdu do Częstochowy! Moim zdaniem jest to bardzo przyjemne miasto, do którego warto wybrać się chociażby po to, aby pospacerować jego uliczkami, pozwiedzać..
Mam nadzieję, że wkrótce znowu uda mi się odwiedzić mieszkających tam znajomych i spędzić z nimi troszkę więcej czasu, niż jedynie kilka chwil przed koncertem! :)  

~ zachód Słońca ♥ ~

2 komentarze:

  1. Piękny jest ten zachód słońca! Ja parę razy tylko przejeżdżałam przez Częstochowę, ale nigdy nie miałam okazji jej zwiedzać :)
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń