Etykiety

Accessories (4) Animals (7) Art (3) Dreadlocks (6) Everyday (20) Friends (5) Handmade (2) Life (25) Movies (3) Music (22) Postcards (4) Travels (31)

czwartek, 17 stycznia 2013

24. Nail Accessory

W codziennym biegu, pędzie za nieosiągalnymi wartościami nie zawsze udaje mi się znaleźć czas na wszystko, na co chciałabym go mieć! Dziś (wyjątkowo) udało mi się go wygospodarować na zabawę z ozdabianiem paznokci! Bardzo lubię mieć na nich jakiś mały, dodatkowy akcent pasujący do danej okazji. Tym razem padło na naklejki! Czyli: sklep chiński do czegoś mi się tym razem bardzo przydał! :)

____________
PS. Jest to post pisany kilka dni temu, o którym zupełnie zapomniałam, więc nie dziwcie się widząc moje paznokcie w poprzednim wpisie. :)

Trzymajcie się! pa! :)

4 komentarze:

  1. ładnie :) ja zazwyczaj nie mam cierpliwości do takich dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne paznokcie! Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejku te paznokcie wyszły ci cudownie <3 omomom .
    świetny blog:)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń